Želite nastaviti vstopno stran za Podjetja kot privzeto vstopno stran?

Kontakt

Nova Ljubljanska banka d.d., Ljubljana
Trg republike 2
1520 Ljubljana

T: (01) 477 20 00

Kontaktni center - 24/7 

Bančno svetovanje in pomoč, naj bo dan ali noč.

Prijava izgube ali kraje plačilne kartice.

T: (01) 477 20 00

Pišite nam

Video klic


Pišite nam in nam zaupajte svoje vprašanje ali mnenje!

Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo delite z nami. Vaše mnenje predstavlja priložnost, da ponudbo prilagajamo vašim željam in potrebam.

Pišite nam


Zahtevki s področja osebnih podatkov

Preko e-naslova dpo@nlb.si lahko uveljavljate svoje pravice iz naslova osebnih podatkov in prijavite kršitve varnosti osebnih podatkov. Svoj zahtevek lahko pošljete tudi po navadni pošti na: NLB d.d., Skladnost poslovanja in krepitev integritete, Trg republike 2, 1520 Ljubljana – za DPO. 

Za namen preverbe vaše identitete vas prosimo, da v zahtevku navedete dva močna identifikatorja (npr. zadnje 4 števke vaše davčne številke in zadnje 4 števke vašega osebnega računa).

Kontakt ni namenjen za podajo splošnih informacij oz. za reševanje pritožb/reklamacij.


Prijava nepravilnosti

Kontakt je namenjen prijavi nepravilnosti oz sumov škodljivih ravnanj. Kontakt ni namenjen podaji reklamacij strank.

Whistler

Prijavo nepravilnosti lahko pošljete tudi po pošti:

  • po navadni pošti na: NLB d.d. Ljubljana, Trg republike 2,  1520 Ljubljana, za SPKI - ne odpiraj!
  • v poštni predal pri Pošti Slovenije: NLB dd, pp. 1726, 1001 Ljubljana.

Poiščite najbližjo NLB poslovalnico ali bankomat. Preverite odpiralne čase, bančne storitve, ki jih nudimo in se dogovorite za obisk.

Poslovalnice in bankomati

Informacije o internem pritožbenem postopku in izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Pritožbe

Skrita vsebina