Nova Ljubljanska banka d.d., Ljubljana
Trg republike 2
1520 Ljubljana
Kontaktni center - 24/7
Bančno svetovanje in pomoč, naj bo dan ali noč.
Prijava izgube ali kraje plačilne kartice.
Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo delite z nami. Vaše mnenje predstavlja priložnost, da ponudbo prilagajamo vašim željam in potrebam.
Preko e-naslova dpo@nlb.si lahko uveljavljate svoje pravice iz naslova osebnih podatkov in prijavite kršitve varnosti osebnih podatkov. Svoj zahtevek lahko pošljete tudi po navadni pošti na: NLB d.d., Skladnost poslovanja in krepitev integritete, Trg republike 2, 1520 Ljubljana – za DPO.
Za namen preverbe vaše identitete vas prosimo, da v zahtevku navedete dva močna identifikatorja (npr. zadnje 4 števke vaše davčne številke in zadnje 4 števke vašega osebnega računa).
Kontakt ni namenjen za podajo splošnih informacij oz. za reševanje pritožb/reklamacij.
Kontakt je namenjen prijavi nepravilnosti oz sumov škodljivih ravnanj. Kontakt ni namenjen podaji reklamacij strank.
Prijavo nepravilnosti lahko pošljete tudi po pošti:
Poiščite najbližjo NLB poslovalnico ali bankomat. Preverite odpiralne čase, bančne storitve, ki jih nudimo in se dogovorite za obisk.
Informacije o internem pritožbenem postopku in izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov